SuperHeroes ‘strikt’ Arthur Manduapessy

​De Nederlandse artdirector verrijkt het bureau met de nodige ervaring in influencer marketing en subculturen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Creative director Rogier Vijverberg van SuperHeroes zegt: &;Arthur weet als geen ander wat er nodig is om een merk op te laten vallen op social media en in PR. We zijn erg blij dat hij zijn skills naar onze hide-out meebrengt.&;

was mede-oprichter van creatief bureau - nu . Na drie jaar zijn eigen bedrijf te hebben gerund werkte hij als freelance creatief in Amsterdam en Dubai voor merken als Vans, citizenM en G-Shock.

Daarnaast zet hij zelf projecten op. Zijn meest recente initiatief is , een t-shirt lijn met een boodschap, tot stand gekomen in samenwerking met het United Nations World Food Programme.

&;SuperHeroes is het enige bureau dat ik avontuurlijk genoeg vond om mijn freelance leven voor op te geven’,  zegt hij zelf: ‘Het innovatieve karakter, het recent gelanceerde digital first PR bureau Great Question! en de vette internationale projecten waren de redenen om het te doen.’

Op 15 oktober spreekt Manduapessy op tijdens Amsterdam Dance Event.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie