Snap Inc, Google en Microsoft spreken tijdens Advertising Week Europe

Het festival vindt plaats van 20 t/m 24 maart in Londen

Advertising Week Europe maakt het programma voor 2017 bekend. Het marketing-, media- en techonologiefetival vindt van 20 t/m 24 maart voor de vijfde keer plaats in Londen. Burgemeester Sadiq Khan opent het festival met een verhaal over zijn -campagne en zijn ambitie om Londen de creatieve hoofdstad van Europa te maken.

'Veel sprekers en gasten komen uit het Verenigd Koninkrijk, maar we hebben dit jaar extra ons best gedaan om ook de rest van Europa te betrekken', vertelt festivaldirecteur Rebecca Eaves. 'We hebben diverse bijeenkomsten georganiseerd in heel Europa en daar de belangrijkste inzichten uit gebruikt.'

Hoogtepunten van het programma:

  • Nicola Mendelsohn (Facebook) in gesprek met Carolyn Fairbairn (CBI) en Riccardo Zacconi (King) over de toekomst van de Britse creatieve industrie
  • Claire Valoti (Snap. Inc) en Farrah Storr (Cosmopolitan) over vrouwen in tech
  • Matt Brittin (Google) & Keith Weed (Unilever)
  • Nigel Morris (CEO Dentsu Aegis Network) & Alex Baldock (Shop Direct)
  • Grad Conn (Microsoft) over de veranderende rol van de CMO
  • Jamie Oliver (chef en media-eigenaar) verzorgt het diner

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie