Met deze inzet ondersteunt Ngage Media samen met een aantal partners het Serious Request initiatief van 2014.
Op de schermen is live te volgen welke verzoeknummers er op 3FM worden gedraaid ten behoeve van de inzamelingsactie, maar ook wat er op social media verschijnt over Serious Request. Ook de actuele financiële tussenstand is te volgen.
Serious Request is een jaarlijks terugkerende actie van radiozender 3FM waarbij geld wordt ingezameld voor projecten van het Rode Kruis. Dit jaar is het thema "Let's clean this shit up". Elk jaar sterven ruim 800.000 kinderen aan diarree, elke dag 2.200 kinderen. Dit jaar staat het Glazen Huis met de dj's Giel Beelen, Coen Swijnenberg en Paul Rabbering in Leeuwarden.
Vanavond tussen 20.30 en 20.45 uur sluit sportman van het jaar Epke Zonderland de deur van het Glazen Huis op het Wilhelminaplein in Leeuwarden. Daarmee begint ook de campagne op de grote digitale schermen.
De campagne is mogelijk gemaakt door een samenwerking met QYN, DOOH Solutions & Services en Mediajunkies.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!