The Secret Lab lanceert virtual reality tak

Creatief webbureau The Secret Lab begint een nieuwe afdeling die zich volledig gaat richten op virtual reality (VR).

Met een dedicated productieteam wil het bureau inspelen op de mogelijkheden van360-video en VR-producties. Maurice Schutte (foto) gaat als Director Video & VR de nieuwe afdeling leiding. Schutte heeft als creative producer zijn sporen verdiend in de tv-, film- en gamingwereld.

Voor het webbureau uit Amsterdam is VR naar eigen zegen een logische stap waarbij het klanten wil helpen dit additionele communicatiekanaal in te richten. De techniek brengt nieuwe mogelijkheden om merken en producten te presenteren. Het bureau zal de VR-producties stand-alone of als onderdeel van een lopende campagnes voor klanten ontwikkelen.

&;Het zal niemand ontgaan zijn dat VR niet alleen een nieuwe en veelbelovende ontwikkeling is, maar ook een techniek die volwassen begint te worden. Platforms als YouTube en Facebook ondersteunen 360-video en de eerste VR-headsets komen op de markt. En dit is nog maar het begin. Wij geloven dat we met de ervaring van Maurice en de kennis van de techniek en de markt echt het verschil kunnen maken voor onze klanten zodat zij met VR op een onderscheidende manier hun merken en concepten kunnen presenteren,&; zegt Martijn Boomsma, CEO bij The Secret Lab.

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie