SchaalX komt met programma voor online marketingtalent

'digitale revolutie heeft enorme impact op business- en verdienmodellen, organisatiestructuren en dienstverlening'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

SchaalX, HR-specialist voor marketing- en communicatieprofs begint SCHAAL+, een kennisprogramma dat tot doel heeft digitale innovatie te stimuleren op het gebied van online marketing en -communicatie, user experience en digital interaction. SCHAAL+ werkt samen met online bureaus voor het delen van de digitale kennis en ervaring uit de praktijk. Bedrijven kunnen zich aanmelden voor een programma, waarmee ze toegang krijgen tot ‘jong digitaal talent en state-of-the-art digitale kennis’, zo beloven de bedenkers.

Intervisie
Bedrijven hoeven die young academics niet op te leiden: Dat doet de digital marketing & innovation manager van SCHAAL+  samen met de kennispartners. Tijdens het programma kunnen bedrijven deelnemen aan intervisiesessies met vakgenoten en experts. Het gaat vooral om online marketing, interactieve media en communicatie, usability & user experience, SEO, webanalyse, online advertising, webanalyse, contentmarketing en social media.

SchaalX over zijn nieuwe programma: ‘Het helpt bedrijven voorop te lopen in de digitale revolutie die steeds meer data driven en meetbaar is, waarbij technologie steeds goedkoper en gebruiksvriendelijker wordt. Deze constante ontwikkeling verandert de maatschappij  en economie razendsnel, ingrijpend en onomkeerbaar. Het heeft enorme impact op onder meer business- en verdienmodellen, consumentgedrag, waardeketens, organisatiestructuren en dienstverlening. Bedrijven die deze impact niet op tijd onderkennen en onvoldoende innoveren, krijgen het steeds moeilijker.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie