De SAN ABCjury heeft de longlist bekendgemaakt voor de zogenaamde Groot Accenten (Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en Consistent Accent).
Adverteerder van het Jaar:
Albert Heijn
Eneco
HEMA
Hertog Jan
Jumbo Supermarkten
Marktplaats
NS
SIRE
Tele2
Zeeman
Bureau van het Jaar
Achtung! mcgarrybowen
Alfred International
Dawn
INDIE Amsterdam
J. Walter Thompson Amsterdam
Joe Public Take-away Advertising
Mirabeau
N=5
TBWA\Neboko
XXS Amsterdam
Consistent Accent
Centraal Beheer
Coolblue
Heineken
ING
Jumbo Supermarkten
Klaverblad Verzekering
KLM
KPN
NS
Triodos Bank
De jury, onder voorzitterschap van voormalig politica Jolande Sap, bestaat uit redacteuren van Adformatie, Fonk, MarketingTribune en Tijdschrift voor Marketing, bestuursleden van de BvA (Bond van Adverteerders) en bestuursleden van de SAN, aangevuld met twee externe deskundigen,
Alle genomineerden worden in de gelegenheid gesteld voor de jury te beargumenteren waarom ze een plaats op de shortlist verdienen. Per categorie blijven er drie kandidaten over die zich op dinsdag 16 mei aan de ABC jury presenteren. De definitieve uitslag wordt op 1 juni bekendgemaakt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!