R&M en GMI gaan samenwerken

Het Maastrichtse R&M, Research and Marketing en het in Seattle gevestigde Global Market Insite (GMI) kondigen vandaag een samenwerking aan op het gebied van wereldwijd onderzoek via Internet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit biedt R&M de mogelijkheid om via de technologie van GMI Internet- onderzoek te verrichten in meer dan 150 landen. R&M is nu in staat om onderzoeken simultaan in 34 talen te laten verlopen en respondenten te selecteren uit een (sterk groeiende) wereldwijde database van huishoudens. Klanten van R&M kunnen het verloop en de resultaten van Internetonderzoeken via hun webbrowser volgen door het gebruik van online interactieve rapporten, aldus het bureau. Vragenlijsten worden vertaald door Lernout & Hauspie (VS) in o.a. Japans, Chinees, Arabisch, Hebreeuws, Spaans, Portugees, Engels, Duits, Frans, Italiaans, Russisch, Scandinavische talen en Nederlands.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie