Premium

Rijke honden persifleren modeshow in Eurojackpot-campagne

De campagne werd ontwikkeld door Grey Benelux.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

belooft een ‘on-Hollands rijk leven’ wanneer je met je lot in de prijzen valt.

The Dogwalk toont wat er gebeurd met de lifestyle van een hond na het winnen van een prijs. Roberto Negrin, honden-couture designer uit New York, heeft speciaal voor de film enkele mini-kledingsetjes ontworpen.

De film refereert met een knipoog naar de veelbekeken Womenswear 2016-video van mode-ontwerper Tom Ford. 

De campagne is sinds 10 december online en op televisie te zien.

En hier de originele Tom Ford Womenswear-video:

Credits
Merk: Eurojackpot
Klant: Janneke Krijgsman, Sander Kroeze
Agency: GREY Benelux
Concept & Creative Direction: Frank van Rooijen, Lionell Schuring
Design: Frank van Rooijen
Account: Annette Menheere, Gwenda van Hoegee
Strategie: Miriam Sijmonsbergen
Production: Filmgasten; Reinjan Prakke, Kevin Kimman
GREY Benelux: Mariette Balder
Director: Kevin Kimman
Editor: Reinjan Prakke
Grading: Kevin Kimman
Muziek: Sonitas.nl; Gabriel Vezzola
Dog-Couturier: Roberto Negrin

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie