Alfred is inmiddels al aan de slag met een volledig geïntegreerde reclamecampagne die naast above the line ook bestaat uit digitaal en below the line.
Marketingdirecteur van Qmusic Heino Maitimu: 'Alle deelnemende bureaus boden tijdens de pitch kwalitatief hoogwaardig werk aan. Alfred bleek door een combinatie van scherp strategisch inzicht en creatief opvallend werk de beste partij. Hun gepresenteerde richting laat zien hoe Qmusic door aanstekelijke positiviteit luisteraars, volgers en kijkers prikkelt intenser te genieten van de kleine geluksmomenten. Naast de inhoudelijke fit is er een goede chemie tussen de teams van Alfred en Qmusic. Een mooie basis voor impactvol werk. Ik kijk uit naar een nauwe samenwerking waarin we de aangescherpte merkstrategie naar een hoger niveau tillen.'
Managing partner bij Alfred Eddy Salfischberger: 'Qmusic vroeg om een 360 gradenbenadering met speciale aandacht voor digitaal werk. Voor ons een uitgelezen kans om onze propositie ‘Grote ideeën voor een groot publiek’ te bewijzen met een campagne die verder gaat dan tv alleen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!