We doen het al weer voor de derde keer en het wordt elke keer beter: MarketingLive.
Dit keer rond drie thema's, die elke marketeer zich ter harte zou moeten nemen: innovatie, accountability en interactiviteit.
Op 3 juni maken we tijdens het event ook bekend wie de Marketeer of the Year2008 wordt. De drie beste marketeers van het afgelopen jaar vertellen hun verhaal.
Wie komen er verder allemaal?
In ieder geval het lid van de raad van bestuur van KPN, Baptiest Coopmans, die onlangs in het nieuws was omdat hij merken schrapt uit de KPN-portfolio.
Coopmans spreekt over zijn marketeers en over accountability. Uit eerdere interviews met hem in Tijdschrift voor Marketing een paar aardige quotes:
'Ik breng in dit bedrijf eenvoud, het belang van klantprocessen én wat nederigheid. Dat laatste is belangrijk voor een marktleider.'
(TvM april 2007)
'Marketeers hebben überhaupt geen reden om verzadigd te zijn, omdat ze vaak helemaal niet zo veel hebben om trots op te zijn. Zo veel successen zijn er niet geweest de laatste jaren.'
(TvM mei 2002)
'Er is in elke categorie nog slechts ruimte voor 1 of twee spelers. Je bent nummer 1 of 2 óf je bent er helemaal niet meer. Alleen als je scherp gepositioneerd bent en meerwaarde creëert heb je nog lucht.'
(Fusion 2003)
Hier meer info: MarketingLive.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!