De Postbank is een strategische samenwerking aangegaan met het mediabedrijf #home" title="#home">Advance, bekend van interactieve concepten zoals Je echte Leeftijd, 'Meer voor Minder' en 'Stay or Go'.
De Postbank zal participeren in de bestaande concepten van Advance, maar ze willen gezamenlijk ook nieuwe concepten ontwikkelen.
'Advance heeft met verschillende concepten bewezen hoe je op basis van van interactiviteit succesvol een 1-op-1 relatie kunt aangaan met consumenten. Voor de Postbank wordt interactiviteit steeds belangrijker in de communicatie en marketing met haar klanten', aldus Ron van Kemenade, directeur van de Postbank over de samenwerking met Advance.
De concepten van Advance zoals het bespaarconcept Meer voor Minder en het woonconcept Stay or Go passen goed bij de Postbank, zegt de Postbank. In beide concepten zal de bank de rol van financiële coach vervullen die de juiste tools en informatie beschikbaar stelt op het juiste moment en advies geeft als daar om gevraagd wordt.
In Stay or Go staat de keuze tussen verbouwen of verhuizen centraal, inclusief de financiële aspecten die hiermee samenhangen.
Vorige week werd ook al bekend dat de Postbank in een ander non spot vehikel stapt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!