De Postbank biedt klanten als eerste Nederlandse bank de mogelijkheid om via Skype gratis te bellen met Postbank klantenservice. Het gaat hier om een test van drie weken.
Vanaf vandaag treffen jongeren en studenten op hun contactpagina's op Postbank.nl een 'Skype' button aan. Daarmee kunnen zij direct en gratis bellen met Postbank klantenservice.
Ron van Kemenade, directeur Postbank, zegt: 'Skype is een fenomeen en staat aan de basis van de snelle groei van bellen via internet. De Postbank is altijd op zoek naar innovatieve communicatiemiddelen. Het ligt daarom voor de hand dat de Postbank als eerste Nederlandse bank de mogelijkheid biedt om via Skype gratis te bellen met de klantenservice. We doen deze test in eerste instantie bij jongeren en studenten.
'Zij maken immers al veel gebruik van internet en van Skype om onderling te communiceren. Daarmee zijn zij de ideale groep om op korte termijn gebruikerservaringen te verzamelen en systemen te testen. Daarna gaan we kijken hoe we verder gaan en of we alle klanten de mogelijkheid gaan bieden om via Skype gratis de Postbank te bellen.'
Voor wie het nog niet weet: Skype is een gratis computerprogramma om te kunnen bellen via internet. Eind 2005 was het programma wereldwijd al meer dan 200 miljoen keer gedownload. Skype gebruikers kunnen onderling gratis bellen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!