Porsche Nederland lanceert Discovered, het online lifestylemagazine 'voor ambitieuze Nederlanders' . Het platform richt zich volgens Porsche op het professionele leven van mensen. Van de meest kunstzinnige hospitality experts tot grimmige underground graffiti kunstenaars; je volgt mensen die niet terugdeinzen voor het onbekende, maar juist de sprong wagen.
'Op Discovered verkennen we de werelden van onder meer kunst, design, mode en reizen, zegt Jasper Koek, pr- en contentmanager bij Porsche Nederland.. 'We gaan daarbij op zoek naar schaarste in een wereld van overvloed. “Natuurlijk ontkomen we op Discovered niet aan autoreviews, maar dat doen we op een onorthodoxe manier.'
Zo beoordelen designers in de videoserie Eye for Detail nieuwe en oude Porsches vanuit hun eigen specialisme, zoals vormgever Mats Horbach, schoenenontwerper Zeynep Dag en architect Rikjan Scholten.
Het platfom past binnen de strategische focus van Porsche Nederland om nieuwe doelgroepen aan het merk te binden aan de hand van personen en verhalen waarmee zij zich identificeren.
Daarvoor zijn 'owned' kanalen het meest geschikt, volgens Jasper Koek. 'We bouwen aan onze community en hebben zelf controle over de data. In de komende jaren zal Discovered doorgroeien met nieuwe spraakmakende formats en redactioneel hoogwaardige verhalen.'
Voor het platform werkt Porsche Nederland samen met pr-bureau Glasnost en digitaal bureau Born05.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!