Porsche lanceert online lifestylemagazine Discovered, voor de ‘nieuwe generaties’

Nieuw contentplatform met inspirerende verhalen voor en over ambitieuze ondernemers en creatieve smaakmakers.

Porsche Nederland lanceert Discovered, het online lifestylemagazine 'voor ambitieuze Nederlanders' . Het platform  richt zich volgens Porsche  op het professionele leven van mensen. Van de meest kunstzinnige hospitality experts tot grimmige underground graffiti kunstenaars; je volgt mensen die niet terugdeinzen voor het onbekende, maar juist de sprong wagen.

'Op Discovered verkennen we de werelden van onder meer kunst, design, mode en reizen, zegt Jasper Koek, pr- en contentmanager bij Porsche Nederland.. 'We gaan daarbij op zoek naar schaarste in een wereld van overvloed. “Natuurlijk ontkomen we op Discovered niet aan autoreviews, maar dat doen we op een onorthodoxe manier.' 

Zo beoordelen designers in de videoserie Eye for Detail nieuwe en oude Porsches vanuit hun eigen specialisme, zoals vormgever Mats Horbach, schoenenontwerper Zeynep Dag en architect Rikjan Scholten.

discover, items in tegels

Het platfom past binnen de strategische focus van Porsche Nederland om nieuwe doelgroepen aan het merk te binden aan de hand van personen en verhalen waarmee zij zich identificeren.

Daarvoor zijn 'owned' kanalen het meest geschikt, volgens Jasper Koek. 'We bouwen aan onze community en hebben zelf controle over de data. In de komende jaren zal Discovered doorgroeien met nieuwe spraakmakende formats en redactioneel hoogwaardige verhalen.'

Voor het platform werkt Porsche Nederland samen met pr-bureau Glasnost en digitaal bureau Born05.

Credits

Opdrachtgever: Porsche Nederland
PR-manager en hoofdredacteur: Jasper Koek
Manager marketing & communication: Ruurd Neurink
 
Glasnost (lead agency)
Account Director: Lin Schakenraad, Sophia Heemskerk
Strateeg: Amber Haank, Sophie Benink
Account: Selen Kirkagac, Kristy Arets, Arthur van Seggelen
Senior Content Specialist: Arthur van Seggelen
Senior Content Creative: Christian Brienen
Redacteur: Mathijs Pattinama
Born05
Creative Director: Timo Wilbrink
Art Director: Laurens Beil
Senior developer: Arjen Gosman
Motion designer: Jesse Otten
Insights Strateeg: Marjolein Franse
Project Manager: Marthe van der Westerlaken

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie