Overslaan en naar de inhoud gaan

Porsche lanceert online lifestylemagazine Discovered, voor de ‘nieuwe generaties’

Nieuw contentplatform met inspirerende verhalen voor en over ambitieuze ondernemers en creatieve smaakmakers.

Porsche Nederland lanceert Discovered, het online lifestylemagazine 'voor ambitieuze Nederlanders' . Het platform  richt zich volgens Porsche  op het professionele leven van mensen. Van de meest kunstzinnige hospitality experts tot grimmige underground graffiti kunstenaars; je volgt mensen die niet terugdeinzen voor het onbekende, maar juist de sprong wagen.

related partner content for mobile comes here

'Op Discovered verkennen we de werelden van onder meer kunst, design, mode en reizen, zegt Jasper Koek, pr- en contentmanager bij Porsche Nederland.. 'We gaan daarbij op zoek naar schaarste in een wereld van overvloed. “Natuurlijk ontkomen we op Discovered niet aan autoreviews, maar dat doen we op een onorthodoxe manier.' 

Zo beoordelen designers in de videoserie Eye for Detail nieuwe en oude Porsches vanuit hun eigen specialisme, zoals vormgever Mats Horbach, schoenenontwerper Zeynep Dag en architect Rikjan Scholten.

discover, items in tegels

Het platfom past binnen de strategische focus van Porsche Nederland om nieuwe doelgroepen aan het merk te binden aan de hand van personen en verhalen waarmee zij zich identificeren.

Daarvoor zijn 'owned' kanalen het meest geschikt, volgens Jasper Koek. 'We bouwen aan onze community en hebben zelf controle over de data. In de komende jaren zal Discovered doorgroeien met nieuwe spraakmakende formats en redactioneel hoogwaardige verhalen.'

Voor het platform werkt Porsche Nederland samen met pr-bureau Glasnost en digitaal bureau Born05.

Credits

Opdrachtgever: Porsche Nederland
PR-manager en hoofdredacteur: Jasper Koek
Manager marketing & communication: Ruurd Neurink
 

Glasnost (lead agency)
Account Director: Lin Schakenraad, Sophia Heemskerk
Strateeg: Amber Haank, Sophie Benink
Account: Selen Kirkagac, Kristy Arets, Arthur van Seggelen
Senior Content Specialist: Arthur van Seggelen
Senior Content Creative: Christian Brienen
Redacteur: Mathijs Pattinama

Born05

Creative Director: Timo Wilbrink
Art Director: Laurens Beil
Senior developer: Arjen Gosman
Motion designer: Jesse Otten
Insights Strateeg: Marjolein Franse
Project Manager: Marthe van der Westerlaken

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in