NDC dagbladen testen iBeacons

30 winkeliers uit binnenstad Leeuwarden doen mee.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

NDC mediagroep test vanaf deze deze week de ‘Lightcurb iBeacons’ in Leeuwarden. Uitgever van de Leeuwarder Courant en Dagblad van het Noorden doet dit in samenwerking met en . Ruim dertig winkels werken aan deze test mee en klanten krijgen in een straal van 50 meter vanuit deze winkel gerichte aanbiedingen op hun smartphone.

In deze winkel zijn iBeacons geplaatst, waarmee de winkelier smartphones kan communiceren. iBeacons communiceren op basis van locatie. Hierdoor kun je als klant rechtstreeks naar het product in de winkel navigeren. Enige voorwaarde is dat je een app, genaamd Lightcurb, hebt geïnstalleerd op je mobiele telefoon. Daarmee wordt een berichtje ontvangen en kan direct worden doorgeklikt naar video, foto of andere inhoudelijke content. Hoofddoelstelling is om winkelend publiek en ondernemers met elkaar te verbinden. Deze test is bedoeld om ervaringen op te doen en uit te wisselen.

Peter Idema (Marketingmanager NDC mediagroep) ‘iBeacons zijn de perfecte manier om de online en offline wereld samen te brengen. Wij willen ondernemers graag helpen die verbanden te leggen’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie