Miljoeneninjectie voor martechbedrijf Relay42

Holland Venture en ex-topmanager Booking.com investeren in Nederlandse datamanagementspecialist.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met het datamanagementplatform van kunnen marketeers de ‘customer journey’ over alle marketingkanalen heen coördineren. Op basis van realtime data en ‘machine learning’ kunnen ze marketingboodschappen relevanter en persoonlijker maken.

Relay42 is naar eigen zeggen marktleider in Nederland en opende een vestiging in Groot Brittannië. Met de geïnvesteerde miljoenen hopen de oprichters van Relay42, Tomas Salfischberger (foto links) en Koen Bos, de internationale groei te versnellen. Daarnaast zal Holland Venture het management actief gaan ondersteunen en adviseren. 

Tegelijk met de investering installeert Relay42 een Raad van Commissarissen. Deze zal bestaan uit Marc Duijndam (ceo Funda en ex-Google, ex-LinkedIn), Maurice Pothof (ex-Google, ex-Netsociety, angel investor Relay42) en Niels van Aalten (partner Holland Venture).

Ceo Tomas Salfischberger: ‘In Nederland zijn we marktleider geworden omdat wij een alternatief zijn voor marketing cloud aanbieders zoals Adobe, IBM en Oracle.  We kijken er naar uit om uit te breiden in Europa en bedrijven te helpen om hun marketing meer data-gedreven te maken.’

Relay42 wordt momenteel gebruikt door meer dan 30 grote adverteerders zoals KLM, Ziggo, Thomas Cook, Centraal Beheer Achmea, Foot Locker en Nuon. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie