Max Verstappen raakt bevriend met een robot in campagne voor Exact

Bureaus Kingsday en Ambassadors laten in de video's zien dat het belangrijk is om nieuwsgierig te blijven naar nieuwe techniek

Softwareontwikkelaar Exact en Formule 1-coureur Max Verstappen werken sinds 2015 samen en komen met een nieuwe campagne: Be Tech Curious. In de online video’s zie je hoe Verstappen diverse technische hoogstandjes uitprobeert.

Zo vindt hij een paar robotarmen die hij als een soort rugzak op z'n rug bevestigt. In een andere video ontmoet hij een kleine robot die zijn gezicht aanneemt. Mini-Max wil dolgraag een selfie met de Formule 1-coureur.

Met deze serie video’s wil Exact (ontwikkelaar van bedrijfssoftware) laten zien dat het belangrijk is om nieuwsgierig te zijn naar nieuwe techniek. Directeur merkcommunicatie Joost Niepoth: ‘Alleen door open te staan voor nieuwe mogelijkheden, kun je jezelf en je onderneming verbeteren.’

Credits:
Agency: Kingsday
Regisseur: Vincent Lammers
Post Productie: Ambassadors

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie