Mathijs Maaltijdbox is sinds april actief en speelt met ‘de familiebox’ in op de behoefte van drukke vaders en moeders aan een lekkere snelle maaltijd met verse ingrediënten, zonder veel gedoe.
Cornelie Weller, ceo van Starcom, vindt dat Mathijs Maaltijdbox goed past bij Starcom, omdat het mediabureau de afgelopen jaren een onderscheidende propositie in de markt heeft neergezet waar adverteerders in een snel veranderend landschap betere en impactvollere connecties kunnen maken met hun consument. Weller: ‘Maaltijdboxen zijn een duidelijk voorbeeld van disruptie in de markt en spelen in op veranderend consumentengedrag dat door digitalisering wordt gedreven.’
Managing Director en Founder Mathijs Maaltijdbox Malcolm Burg: ‘Mathijs Maaltijdbox past met zijn propositie perfect bij de tijdsgeest en heeft in Starcom een partner gevonden die het veranderende consumentengedrag als geen ander begrijpt en weet te vertalen naar de juiste mediakeuzes.’
De tv-commercial:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!