Mathieu Grob terug bij Brand New Live

Medeoprichter wil deel uitmaken van 'vernieuwde bureaupropositie'.

Mathieu Grob (44) is per 4 januari als director of strategy and creation toegetreden tot de directie van Brand New Live, het entertainment marketingbureau in Hilversum waarvan hij in 2009 mede aan de basis stond.

In de afgelopen vier en een half jaar was hij managing partner/creative director bij communicatiebureau Zeitgeist. 

Grob: &;Er staat er een volledig nieuw Brand New Live. De ambitie was altijd al groot, maar op basis van de groeidoelstellingen en vernieuwde bureaupropositie wist ik direct dat ik hiervan deel wilde uitmaken.&;

Volgens directielid Chris Havinga, met wie Grob eerder samenwerkte bij The Entertaining Group, is de terugkeer van Grob belangrijk &;omdat onze klanten steeds meer strategische vraagstukken bij ons neerleggen&;.  

Op 22 januari begint het bureau aan wat Havinga omschrijft als een &;grootse rebranding&;.

Naast Grob trok Brand New Live ook Pien Meier Mattern aan als projectmanager. Zij komt van de 538 Groep, waar zij  verantwoordelijk was voor alle B2B- en &;signature events&;, zoals 538 Koningsdag en 538 JingleBall.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie