TV2 behaalde het hoogste marktaandeel op zondag (23 pct, onder meer dankzij het Journaal en Studio Sport, de twee best bekeken programma's van de afgelopen week). Nederland 3 trok de meeste kijkers op zaterdagavond (19 pct marktaandeel). Dat blijkt uit het Continu Kijkonderzoek, dat in opdracht van NOS, Ster en IP door bureau Intomart wordt uitgevoerd.
RTL4 blijft onder de maat presteren. In week 33 behaalde de zender opnieuw maar 11 pct marktaandeel. RTL5 en Veronica bleven gelijk met respectievelijk 6 en 8 pct. Daarmee halen de HMG-zenders een gemiddeld marktaandeel van slechts 25 pct. SBS6 en Net5 scoorden opnieuw 11 en 4 pct. Ook het marktaandeel van Fox8 bleef gelijk: 3 pct. Samen waren de commerciële zenders vorige week dus goed voor een gemiddeld marktaandeel van 43 pct.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!