Marcel Kalmeijer DM Man van 2007: 'Interactiviteit is niet eng'

Marcel Kalmeijer, senior manager marketingcommunicatie van Holland Casino, is de DM Man van het Jaar 2007 geworden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tom Kok, voorzitter van DDMA overhandigde gisteravond de Award in Utrecht tijdens het TNT Post DM Feest, dat plaatsvond op de eerste avond van TCD, de vakbeurs voor Thuiswinkel, Contactcenter en Direct Marketing.

De titel 'DM Man of Vrouw van het Jaar' wordt jaarlijks door een vakjury toegekend aan de DM professional die zich de voorgaande twaalf maanden positief onderscheidde.

Volgens het juryrapport zette Kalmeijer (foto) Holland Casino het afgelopen jaar neer als een eigentijdse en innovatieve organisatie en is hij van veel markten thuis. De vakjury beoordeelde de genomineerden op basis van visie, vernieuwing, durf en resultaat.

De twee andere kanshebbers waren: Joris de Bruijne, senior channelmanager e-mail & internet bij Essent en Astrid de Groot, algemeen directeur en partner van actiemarketingbureau L'eau.

Marcel Kalmeijer is bij Holland Casino verantwoordelijk voor reclame, sponsoring, promoties, direct marketing en interactieve media. Eind vorig jaar bracht hij met Holland Casino de eerste interactieve commercial op de Nederlandse televisie door abonnees van digitale televisie de mogelijkheid te bieden om "met de rode knop" informatie op te vragen of mee te doen aan een prijsvraag.

'Het is een eer om deze prijs in ontvangst te nemen, maar het is natuurlijk een teameffort geweest en ik deel de onderscheiding dan ook met mijn medewerkers', aldus Kalmeijer op politiek correcte wijze over zijn uitverkiezing. 'Wat ik tegen iedereen in het vak wil zeggen: Interactiviteit is niet eng! Het is leuk om mee te experimenteren en ik kan het iedereen aanbevelen. Wij gaan er ook mee door, wacht maar op onze acties in mei.'

De vakjury bestond uit Allard Frederiks, hoofdredacteur Adforesult; Jochem de Gruyter, CRM manager SBS Broadcasting; Diana Janssen, directeur DDMA; Peter Joziasse, manager innovatiemanagement TNT Post; Johan van Mil, directeur The Dialogue Company; Paul Petermeijer, managing director BBP en Ingrid Tuinenburg, sectormanager marketing en communicatie Cordaid.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie