Per 1 april worden de krachten van beide partijen gebundeld. Daarmee verwachten Posterscope en Kobalt naar eigen zeggen nog beter in te kunnen spelen op de inkoopverwachtingen van klanten. Kobalt-directeur Marceline Beijer: 'Adverteerders van Kobalt en Posterscope zullen niet alleen profiteren van de bundeling van inkoopkracht, maar ook zullen consumer insights en de ontwikkeling en optimalisering van vernieuwende planning en buying tools een extra impuls krijgen.'
Volgens Beijer is het in tijden dat out-of-home-communicatie steeds complexer wordt, belangrijk om een out-of-home-partner te hebben waardoor meer rendement uit investeringen kan worden gehaald.
Aegis Media-baas Arjan Pomper (namens Posterscope): ‘Mede door het volume van Kobalt kan Posterscope in Nederland de wereldwijde ambitie waarmaken om de grootste partij te zijn in de inkoop van out-of-home-media.'
Posterscope Nederland ging in 2007 van start en is onderdeel van de wereldwijde Posterscope organisatie, met 35 kantoren in 20 landen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!