De verzekeraar biedt hiervoor als eerste in Nederland een eigen messaging oplossing vanuit haar app.
Projectleider Michiel Maathuis: 'In een tijd waarin alles steeds sneller lijkt te gaan, willen we klanten zelf de keuze geven hoe ze met Centraal Beheer willen communiceren. Klanten kunnen nu naast Even Apeldoorn bellen, mailen, Facebooken en twitteren dus ook Even Apeldoorn appen.'
Volgens Maathuis is er vanuit privacy en veiligheid voor gekomen om een eigen messagingsysteem in de Centraal Beheer app te bouwen. Klanten kunnen van hier uit vragen stellen. Voordeel voor de klant om vanuit de app te ‘appen’ is dat alle communicatie èn de bijbehorende persoonlijke gegevens zich op één centrale plek bevinden.
Centraal Beheer ziet ‘Even appen’ als 'de volgende stap in haar servicestrategie om altijd op een sympathieke manier in verbinding te staan met de klant. Op de manier die de klant op dat moment wenst.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!