JongeHonden 24-uurs pitch voor Bever

De jaarlijkse 24-uurs pitch van Interbest en Stichting JongeHonden voor de Young Lions competitie in Cannes is dit jaar in samenwerking met Bever.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op 23 mei om 18:00 uur gaan 24 jonge creatieve teams 24 uur tegen elkaar te strijden. Op het Interbest-kantoor in het Olympisch Stadion in Amsterdam krijgen ze instructies voor de pitch die dit jaar geïnspireerd is door Bevers nieuwe pay-off ‘Buiten begint bij Bever’. Duidelijk is dus dat de pitch ‘outdoor’ gaat.  

In een dag moeten de teams een campagne voor Bever bedenken. Het winnende team vertegenwoordigt Nederland in de Young Lions Film- en Print competitie tijdens het Cannes Lions festival. De campagneconcepten zijn vanaf maandag 26 mei te bekijken via . In de jury hebben in ieder geval Mervyn ten Dam van Achtung! en Francis Langenberg van Bever zitting.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie