"Als retailer van huis uit en dus straks ook als voormalig merkenadviseur een fantastische uitdaging", aldus Hunfeld.
Hunfeld geeft de leiding over aan Andy Mosmans, Jacques Kuyf en Walter Amerika, die als co-ceo's nu reeds het management voeren over FHV/BBDO Group creative business enterprise, die op dit moment naast FHV/BBDO creative marketing agency bestaat uit FHV/Content creative development company, FHV/Corporate creative management consultancy, FAN, FIT, FAB en verder de daarbij behorende bedrijven Liberty, @tmosphere, Signum, Signum Niehe en Het ReklameTeam.Het drietal, met Walter Amerika als voorzitter, zal met de overige BBDO Nederland bedrijven - BVI One2One, BBDO Business Communications, Sponsoring Adviesgroep en Bennis Porter Novelli - samenwerken aan de verdere uitbouw van het succes van de groep.Hunfeld was tot media vorig jaar managing director van FHV/BBDO, een functie die hij acht jaar had. Daarvoor was hij onder meer directievoorzitter van Albert Heijn Nederland en in dient bij KBB.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!