Health brand Naturalicious verandert merknaam al binnen 2 jaar in natur.

‘We willen onze naam zo puur mogelijk houden en gaan door als natur.’

Naturalicious, het ‘health juice’ merk dat een jaar geleden in Nederland werd gelanceerd, krijgt een nieuwe, kortere naam, natur., inderdaad met een kleine letter en een punt erachter. In een bericht zegt het bedrijf achter de koudgeperste sappen dat ‘puurheid’ het argument is voor de naamsverandering. Natur.: ‘Wij geloven in de kracht van de natuur.

Naturalicious toen het nog Naturalicious was:

Onze producten willen we dan ook zo puur mogelijk houden, zoals de natuur het heeft bedoeld. Dat geldt ook voor onze naam, we laten Naturalicious achter ons en gaan door als natur.’

Zomer 2016 maakte - toen nog - Naturalicious bekend samen te gaan werken met Vrumona om de distributie te verbeteren. Lees hier een dubbelinterview over die samenwerking.

 

Zeewier
Los van de nieuwe naam brengt natur. ook wijzigingen aan in het assortiment. Zo worden bijvoorbeeld de zogeheten ‘supercharged juices’ geïntroduceerd in de smaken Power Plant, Rocket Fuel en Body Guard.

Zo zien de flesjes er na de naamsverandering uit:

Verder komt natur. met gezonde tussendoortjes zoals groentechips, krokante kokos bites, gedroogd zeewier en gevriesdroogd fruit. Daarnaast biedt natur. online verschillende snackboxen aan die eenmalig en in abonnementsvorm besteld kunnen worden.

Brand store
Binnenkort opent het merk een tweede winkel aan de Amsterdamse Prinsengracht.

Januari dit jaar stelde Naturalicious Ingrid Siemes aan als chief innovation & strategy officer (CIO). Inmiddels is Siemes, die van Coca-Cola kwam, ceo van natur. Holding.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie