Frank Bitter en Maiko Valentijn maken promotie binnen MediaCom

Beiden krijgen nieuwe rollen bij het mediabureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Frank Bitter wordt Chairman Benelux & EMEA Market Development Officer. Zijn positie als CEO MediaCom Netherlands wordt overgenomen door Maiko Valentijn, die managing director was.

Bitter overziet in zijn nieuwe rol zowel Nederland als België en krijgt daarnaast als EMEA Market Development Officer de taak voor groei en ontwikkeling te zorgen in de regio.

Hij heeft de afgelopen negen jaar MediaCom in Nederland geleid en het bureau naar een volgens Recma derde positie in de markt gebracht. MediaCom was vier keer op rij genomineerd voor een AMMA Award voor Mediabureau van het Jaar (2012-2015) en won de titel in 2013.

Maiko Valentijn gaat zich als CEO in Nederland richten op de verdere ontwikkeling van het bureau en moet zorgen dat klanten toegang krijgen tot &;de grootste talenten, beste tools en connected communications&;. Ook de integratie van de afgelopen zomer overgenomen Greenhouse Group is eem focuspunt. In Nederland won MediaCom recentelijk klanten als H&M, Danone, Essent en GSK. Andere grote klanten zijn P&G, Pon Automotive, T-Mobile en Mars.

Nick Lawson, CEO MediaCom EMEA prijst zowel Bitter als Valentijn, die &;beiden een grote bijdrage hebben geleverd aan de groei van het MediaCom-netwerk&;.

presenteerde MediaCom in Nederland al een nieuwe organisatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie