Premium

Eerste commercial Woedend! voor Belvilla

Het campagneconcept is gebaseerd op vakantiewoningen met ambitie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De commercial &;Je wordt niet zomaar een Belvilla&; is het eerste werk dat Belvilla presenteert, voor  te hebben gekozen.

In de film wil het merk uitstralen &;het een eer te vinden om voor zijn gasten te zorgen&;. Ieder vakantiehuis heeft zijn eigen verhaal en daardoor krijgen Belvilla&;s ziel en &;steken ze boven gewone vakantiehuizen uit&;, aldus de touroperator.

De campagne is vanaf 29 december online en op televisie te zien.

Credits
Adverteerder: Belvilla
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Eylard Wurpel, Nicole van Dorst, Esther Gorlee
Bureau: Woedend!
RTV producer: Woedend!
Strategie: Woedend!
Concept: Woedend!
Productie maatschappij: In Case of Fire
Regie: Colin Huijser                                                   
Editor: Oscar Marmelstein || The Ambassadors
Postproductie: Hans Loosman || The Sandman
Geluidsstudio: Wave
Sounddesign: Randall Macdonald
Muziek: Café De Flor || Charles Schlacter

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie