Als onderdeel van de geïntegreerde, wereldwijde Spectre campagne onthult Heineken een nieuwe tv-commercial met Daniel Craig als James Bond, gemaakt door Wieden & Kennedy, Amsterdam.
Spectre, de 24e James Bond-film, draait vanaf 29 oktober in de Nederlandse bioscopen. De commercial is nu al te zien via Youtube, Facebook en vanaf morgen wordt deze in Nederland en de rest van de wereld getoond op tv en in de bioscoop. Heineken is de enige Spectre-partner die een commercial heeft gemaakt met Daniel Craig.
Consumenten kunnen via de Bond-actieverpakkingen - die vanaf nu in de winkel staan - toegang krijgen tot niet eerder vertoonde beelden van Spectre. Ook kunnen zij met hun smartphone het Heineken Bond-logo op de Spectre flessen en blikken scannen om zo exclusieve content met Daniel Craig te ontvangen. Daarnaast is er behind-the-scenes materiaal beschikbaar van de vijf meest opvallende filmlocaties: Mexico-Stad, Rome, Londen, Oostenrijk en Marokko. Heineken lanceert ook een limited-edition van thuistap The Sub, met ‘special 007-features’.
Credits HEINEKEN - THE CHASE
Bureau: Wieden + Kennedy Amsterdam - Mark Bernath (Executive Creative Director), Eric Quennoy, Faustin Claverie, Thierry Albert, Faustin Claverie, Thierry Albert.
Filmproductie: MJZ - Tom Kuntz (Director), Benoit Debie, Robin Brown, Chris McBride, Debbie Turner
Verantwoordelijk bij Heineken: Gianluca Di Tondo (Senior Marketing Director Global Heineken Brand), Sandrine Huijgen, Jules Macken, Hans Erik Tuijt
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!