1. Teleurgesteld in Tony’s Chocolonely
Esther Overmars is uitgekeken op de schaarste-strategie van knuffelmerk Tony’s Chocolonely
2. Rabobank, stop alsjeblieft met de route van pochen en opscheppen
De Rabobank beweert de twee grootste wereldproblemen, geweld en honger, te gaan oplossen, maar vertelt niet hoe. Onsmakelijke borstklopperij, vindt Jaap Toorenaar.
3. Ici Paris slaat de plank mis met 'durf jezelf te zijn'
Empower meisjes en vrouwen (in reclame), in plaats van in te spelen op hun onzekerheden, schrijft Natwerks Lot van Beek
4. Zeepbel Blendle loopt leeg
Blendle heeft 2017 wel degelijk overleefd, maar blogger Richard Otto scoorde veel lezers en reacties door zijn twijfels over het concept uit te spreken.
5. De Mol en TMG: tien jaar onveiligheid
Marianne Zwagerman bracht in kaart wat 10 jaar bemoeienis van John de Mol het bedrijf TMG heeft opgeleverd: weinig.
6. Rechter oordeelt: geen auteursrecht op stockfoto
Media-advocaat Michiel Coops geeft context bij een opvallende uitspraak van de rechter.
7. Het einde van de Heineken Music Hall
'Het noemen van een totaal andere activiteit naar jezelf is een hachelijke zaak. Je doet alsof jij het bent, maar je bent niet’, zo schrijft Joost Augusteijn.
8. Dit worden de trends van 2018 volgens 25 media-ceo’s
Waar zetten de Nederlandse CEO’s volgend jaar hun geld op in? Heiko Bleeker onderzocht het.
9. Rabobank: gebakken lucht in een mooie film
Rabobank bleef de gemoederen bezig houden, Philip Kok, vroeg zich na de veelbesproken pitch af: is dit alles?
10. Boycot Hak, het boycot-merk
In het jaar van de opkomst van de term brand safety deed Aart Lensink een oproep Hak te boycotten. En NRC.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!