De Mandemakers Groep naar Mindshare

De Mandemakers Groep (DMG) heeft na een bureau-oriëntatie Mindshare als mediabureau gekozen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mindshare gaat vanaf 1 juni de mediastrategie en -planning verzorgen voor de nationaal opererende formules. Ook een groot gedeelte van de media-inkoop van de totale DMG groep gaat over naar Mindshare.

Ruud de Langen, ceo Mindshare: &;In een snel veranderend retaillandschap waar digitaal speerpunt is, dragen wij graag bij aan verdere groei van het succesvolle DMG.&;

Wim de Ruiter, Holding directeur DMG, denkt dat Mindshare &;een uitstekend geëquipeerde partner is om meer rendement uit de geïnvesteerde marketingeuro te halen&;. 

Scheepens Reclame adviseurs (SRA), al ruim dertig jaar het bureau van DMG, blijft verantwoordelijk voor de media-advisering van de regionale en lokale merken van DMG. Hij zegt uit te zien naar de samenwerking met Mindshare. &;In de huidige tijd waar naast inkoopvolume ook technische innovaties, research en tooling een grotere rol gaan spelen wordt het moeilijker voor kleinere spelers en daarom is het een wenselijke en logische stap dat DMG een bureau als Mindshare toevoegt.&;

DMG is onder meer eigenaar van de formules Mandemakers Keukens, Keuken Kampioen, Brugman, Keukenmaxx, Morres, Sanders Meubelstad, KeukenConcurrent, Piet Klerkx en Montèl.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie