Vorig jaar maart lanceerde Florius de campagne 'Florius laat vaste ideeën los', gemaakt door reclamebureau XXS. Nu tekent XXS voor 'Dit is de tijd van flexibel'.
Het reclamebureau vat de campagne als volgt samen: 'Als er één ding vaststaat, dan is het dat alles voortdurend verandert. De wereld om je heen verandert. Je werkgever gaat failliet, de huizenmarkt trekt aan, de rente stijgt en daalt. Bovendien verander je zelf. Je begint voor jezelf, je begint een gezin. Het leven loopt vaak anders dan de plannen die je maakt. Daarom gelooft Florius in hypotheken die met je meebewegen.'
Het doel van de nieuwe commercial van Florius is om te laten zien dat 'vast' niet meer van deze tijd is. En dat Florius er ook is voor ZZP’ers.
XXS: 'Hoe? Dat krijg je uitgelegd op de website of bij de onafhankelijke hypotheekadviseur.'
Credits
- Bureau: XXS
- Opdrachtgever: Florius, Miriam Nestra en Noortje Krakers
- Creatie: Saskia Meijer & René Verhagen
- Account: Daniël Kok
- Productie maatschappij: XXS
- Regie: Dries Meinema
- D.O.P.: Casper Brink
- Producer: Daphne Story
- Production manager/editing: Loviisa Mellin
- Styling & wardrobe: Suuz Bisschops
- Logo-animatie: Calango, Jeroen Krielaars
- Online: The Compound
- Muziek: Lucky Fonz III "All My Days"
- Geluidsnabewerking: Peter Horwitz (XXS)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!