C2B sluit voor vijf dagen de deuren en verhuist met het hele kantoor naar Wijk aan Zee. Hier zijn twee strandhuisjes verbouwd tot tijdelijke werkplek. De bedoeling is dat het hele team zich 'free of charge' stort op marketinguitdagingen van bedrijven.
Robert van Meer, partner bij C2B: 'Na vijf voorspoedige jaren, willen we graag iets terug geven aan marketingland. Vijf dagen lang gaan we potdicht en zitten we op het strand. We gaan geen seconde genieten (nou, misschien een klein beetje dan), want elke dag willen we topwerk afleveren aan een marketeer die ons een challenge toestuurt.'
Marketeers met een actuele vraag kunnen deze insturen. De vijf gekozen uitdagers kunnen hun briefing persoonlijk toelichten op 'kantoor'. Tim Meuleman, partner bij C2B: 'Met een Jeep halen we iedere dag de nieuwe challenger op voor de briefing. En aan het einde van de dag opnieuw, om het werk te presenteren. Uiteraard met een koude Desperados in de hand.'
Marketeers met een uitdaging kunnen deze mailen. De deadline voor inzenden is 28 juni, 12.00 uur.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!