De 35 nieuwe merken die, net als het huismerk (voor het eerst dat Blokker dit doet) worden toegevoegd aan het assortiment moeten ‘de scherpe keuze voor kwaliteit tegen een goede prijs’ onderstrepen.
Verschillende productgroepen
Het eigen merk zal zichtbaar zijn in verschillende productgroepen, waaronder in de grootste nieuwe productgroep: Baden & Slapen, maar zal ook te koop zijn als het gaat om party-artikelen, kaarsen, servetten, bestek en keukentextiel.
DE categorie Baden & Slapen is één van de nieuwe ‘werelden’ in de Blokker-winkels. Met de eigen merk artikelen kiest Blokker voor ‘actuele kleuren en designs’ en ‘kwaliteit voor een scherpe prijs’.
100% Blokker
Directeur category management Johanneke de Moor: ‘De naam Blokker aan artikelen geven betekent dat ze 100% bij ons horen. Wat we nu toevoegen is sfeer, modern design en vrolijke trends. En we spelen in op seizoenen.’
Het nieuwe Blokker-label is lang niet de enige uitbreiding. Zo’n 25 procent van het assortiment is de afgelopen maanden veranderd, met de introductie of uitbreiding van nieuwe merken.
Lees hier het interview dat directeur marketing Robert Bohemen, eerder dit jaar aan Tijdschrift voor Marketing (premium) gaf.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!