Vanwege zijn leeftijd kon hij zelf niet meer aan deze 6e volledig herziene uitgave meewerken. Daarom is een nieuwe redactie gevormd die thuis is de onderwijs-, publieke sector en het bedrijfsleven, met respectievelijk Erik Blokland, Monique Neyzen en Sonja Wagenaar. Het Blauwe boek heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld van een handboek naar dit moderne boek ‘Communicatie van Organisaties’. Het geeft “overzicht van de vernieuwing, verbreding en verdieping van ons vak”, aldus Ron van der Jagt. Nog steeds is elk hoofdstuk door een specialist geschreven. Dertig auteurs die gepokt en gemazeld zijn geven inzicht in relevante thema’s en actuele ontwikkelingenen. In deze editie zijn hoofdstukken over gedrag, beïnvloeding, emotie, veranderen, participatie, accountability, storytelling en social media toegevoegd. Het boek biedt inspiratie om over het vak na te denken en is daarom niet alleen bedoeld voor communicatieprofessionals, maar ook interessant voor beleidsmakers en andere adviseurs. Communicatie van Organisaties is verschenen bij Adformatie Groep. Voor meer informatie, klik hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!