Per 15 september 2005 treedt Jasper Lamers (WebAds) toe tot het bestuur van STIR, de stichting internet reclame.
Hij vervangt Tjeerd Kooij (eveneens van WebAds), die sinds 15 september 2004 zitting had in het STIR-bestuur.
Kooij heeft in het jaar dat hij zitting had in het bestuur de functie van secretaris en die van voorzitter vervuld.
Jasper Lamers zal binnen het STIR-bestuur de functie van secretaris op zich nemen.
Het voorzitterschap wordt overgenomen door Lianne van der Kruk (marketing manager ilse media groep), voorheen secretaris.
Martijn Brinkhoff (Telegraaf) is penningmeester binnen het STIR-bestuur.
'Het gaat goed met STIR', zegt Van der Kruk, 'het aantal aangesloten partijen groeit elke maand en hiermee wordt het inzicht in internet bereik steeds beter. Naast verdere ontwikkeling en verbetering van het bestaande onderzoek, bekijken we momenteel of toevoeging van een B2B-panel op korte termijn tot de mogelijkheden behoort.'
Jasper Lamers voegt hieraan toe: 'Het is essentieel dat ook aan afnemerskant het onderzoek goed wordt ontvangen en gebruikt. Met mijn ervaringen aan bureauzijde denk ik goed te kunnen inschatten wat er leeft bij mediabureaus en adverteerders. Ik denk dat ik een "brugfunctie" kan vervullen tussen STIR en de bureaus.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!