De commercial is onderdeel van een branding campagne met het thema ‘Beslissen met zekerheid’. Beslist.nl sluit de commercial af met een add-on waarin het online winkelcentrum de winnaars feliciteert van de eerste editie van de beslist.nl Webshop Awards. De commercial wordt doorgevoerd op radio en online en is getest aan de hand van neurocognitieve inzichten. Tijdens het productieproces van de commercials is de activiteit van het brein van kijkers gedetailleerd in kaart is gebracht en geanalyseerd.
Met de campagne wil het online winkelcentrum zijn merkbekendheid verder vergroten en direct verkeer genereren, door koppelingen te maken tussen online shoppen en het merk beslist.nl.
In de derde commercial van de campagne is een hoofdrol weggelegd voor de productcategorie hardloopschoenen. Hiermee wil beslist.nl inhaken op het toenemende aantal ‘runners’ in Nederland en op de grote vraag naar hardloopschoenen en sportartikelen in de eerste weken van het nieuwe jaar.
Credits
Bureau: Open Now
Research: Neurensics, SAMR
Creatie: Léon van Hooijdonk, Hylke Kuyper
Account: Sandra Burger
Regisseur: Wannes Destoop
Productie: In Case of Fire
Muziek en geluid: Sound Circus
Online: StormMC, Storm Insights
Beslist.nl: Simon Kram