Appie Today, het contentplatform van Albert Heijn, voegt vanaf donderdag nog een medium aan zijn ‘social zender’ toe: de podcast. De supermarkt werkt daartoe samen met 'Internetkoningin' Lize Korpershoek. Korpershoek deed eerder dingen voor Red Bull op Lowlands, Linda.techtv en Cinéville. De titel van de podcastserie luidt 'Bezeten van Eten'.
Verkennen
In de trailer van Bezeten van Eten, laten Korpershoek weten dat voor haar eten gewoon eten is. ’Maar’, vervolgt ze, ‘sommige mensen zijn ervan bezeten.’ In de podcastserie, die te beluisteren – en abonneerbaar - is via Soundcloud, Spotify, Stitcher en iTunes, gaat ze op bezoek bij mensen ‘met een enorme liefde en passie voor eten’ met de bedoeling om keukens van over de hele wereld te verkennen.
De afleveringen duren vijftien minuten en moeten ‘leuk, ontspannend en leerzaam voor iedereen’ zijn.
Hieronder de eerste afleveringen van Bezeten van Eten, waaronder 'De Indische keuken met Mas en Carl (De Vrouw met de Baard)'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!