Ahold gaat door met Kobalt

Nadat eerder Heineken dat deed verlengen nu ook Albert Heijn, Etos en Gall&Gall hun contract met mediabureau Kobalt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het besluit van de Ahold-bedrijven om bij Kobalt te blijven volgt op een ‘grondige evaluatie van de dienstverlening en een heldere inventarisatie van de huidige mediabehoefte’. Net als Heineken is ook Ahold voormalig aandeelhouder van Kobalt. Marceline Beijer, ceo Kobalt: ‘Bij Ahold liggen onze roots. In de jaren-lange samenwerking hebben wij geprobeerd Ahold te blijven volgen en te ondersteunen in haar communicatie. We zijn trots op het feit dat deze topspeler in de markt onze dienstverlening op waarde schat.’ En mediamanager Else van Aken van Albert Heijn: ‘We verlengen de samenwerking met Kobalt omdat Kobalt adequaat heeft gereageerd op die veranderde behoefte van ons ten aanzien van een mediabureau.’ Bij Kobalt werken 190 medewerkers. De omzet in 2008 bedroeg 357 miljoen euro. Het bedrijf is sinds 2007 eigendom van de aandeelhouders van Thieme en is daarmee een zusterbedrijf van de Thieme Groep.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie