ADCN-directeur Dinesh Sonak (foto, links): 'Wij zijn bijzonder enthousiast over deze nieuwe partnership gezien de ambitie en expertise van Kinetic. Out of home biedt een oneindige ruimte voor interactie tussen mensen en merken, waarbij de ontwikkelingen in digitale en mobiele technologie nieuwe kansen bieden en het medium alleen maar relevanter maken. Samen met Kinetic gaan wij hard werken aan het stimuleren van creative excellence en innovatieve ideeën, zowel binnen de context van bestande OOH-objecten, zoals een billboard, als in de publieke ruimte. Wij kunnen daarin bijvoorbeeld veel leren uit de wereld van kunst en architectuur. We gaan binnenkort beginnen met workshops, labs en hackathons waarin wij multidisciplinaire teams stimuleren tot innovatieve oplossingen aan de hand van human-centered design-thinking methoden en op basis van de kennis en inzichten uit het wereldwijde Kinetic netwerk.'
Dennis Kuperus, ceo Kinetic Benelux & Nordics (foto, rechts): 'De innovatie partnership met de ADCN sluit perfect aan bij onze internationale ambitie om, naast onafhankelijk advies op het gebied van inkoop en planning van OOH media, in de wereld van Out-of- Home creativiteit te prikkelen en innovatie naar een hoger plan te brengen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!