Hoe bracht NOC*NSF met haar contentstrategie Nederland dichter dan ooit bij sporters en coaches?
Manager Marketing en Commercie Thomas van Schaik geeft tijdens het Contentmarketing en Storytelling-event een kijkje in de wereld van NOC*NSF, waar in de contentstrategie rekening gehouden moeten worden met de belangen van sporters, bonden en merken.
Andere keynote sprekers op het congres zijn Lasse Hogfeldt van Jyske Bank en Lara Ankersmit van NOS. Daarnaast komt er een eerlijk verhaal over hoe bij verzekeraar Interpolis de afgelopen jaren met vallen en opstaan haar content strategie werd vormgegeven; inclusief de minder glansrijke momenten!
Dagvoorzitter is Cor Hospes.
Wat werkt wel en wat juist niet in contentmarketing? Hoe start je en - misschien wel belangrijker - hoe haal je rendement met contentmarketing? Deze onderwerpen komen voorbij tijdens het Contentmarketing en Storytelling-event, op 29 september in de Nieuwe Liefde in Amsterdam. Kaarten bestellen kan hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!