Winnaar Nima Marketing Jaarprijs: Albert Heijn, Rabobank of Sellaband
De drie laatste kandidaten voor de Nima Marketing Jaarprijs zijn bekend: Albert Heijn, Rabobank en Sellaband.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op 29 november wordt tijdens het Marketing Gala bekend wie het wordt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Drie verschillende bedrijven, maar ik mag er verder niets over zeggen, want ik zit in de jury.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOpmerkelijk is wel dat de drie namen voortkomen uit een lijst van tien die al eerder bekend werd.
Een van de bedrijven van de longlist, BNN (denk aan de succesvolle Nier Donorshow), liet daarop weten dat het niet geïnteresseerd is in de prijs: 'omdat BNN een stichting is en zich niet als marketing bedrijvende onderneming wil positioneren.'
Ok?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid