Overslaan en naar de inhoud gaan

Start wervingsactie voor 50+ donoren

Met een campagne en een persoonlijk gerichte mailing van het Donorregister naar niet-geregistreerden in de leeftijd van 50 tot en met 54…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met een campagne en een persoonlijk gerichte mailing van het Donorregister naar niet-geregistreerden in de leeftijd van 50 tot en met 54 jaar, hoopt nieuwe orgaan- en weefseldonoren te werven. Met de mailing worden mensen in deze leeftijdscategorie aangespoord om hun wens, donor of niet, vast te leggen.

related partner content for mobile comes here

Iedereen van 50 tot en met 54 jaar die zijn wilsbeschikking nog niet heeft laten vastleggen, ontvangt een persoonlijke uitnodiging om zich alsnog te registreren in het Donorregister. Rond de 700.000 mensen in deze leeftijdscategorie hebben dit nog niet gedaan. Mensen die deze keer geen donorformulier ontvangen, worden opgeroepen een donorformulier aan te vragen of hun donorkeuze te registreren via .
De wervingsactie onder vijftigers is een vervolg op de actie van afgelopen maart, waarbij alle niet-geregistreerde 45- tot en met 49-jarigen een oproep hebben ontvangen. Inmiddels hebben ruim 80.000 veertigers hun wilsbeschikking laten registreren. Bijna de helft hiervan registreert zich als donor. Een derde wil geen donor zijn. Bijna twintig procent laat de keuze expliciet over aan zijn nabestaanden of een specifiek persoon.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in