Overslaan en naar de inhoud gaan

Wakker Dier wil terugtrekking Postbus 51-spot

Stichting Wakker Dier heeft in een brief aan het Landbouwministerie opgeroepen de deze week via Postbus 51 gestarte campagne 'Biologisch,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wakker Dier: ‘In de lopende campagne wordt de consument met tal van feitelijke onjuistheden misleidt, vaak ten nadele van de diervriendelijkere biologische landbouw. Zo wordt in de campagnebrochure bij een foto van een scharrelstal aangegeven dat het een legbatterij zou zijn.’

related partner content for mobile comes here

De stichting ziet in de biologische overheidscampagne een nieuw signaal voor het feit dat er broddelwerk wordt geleverd ‘waarbij de bio-industrie angstvallig uit de wind wordt gehouden’. ‘Blijkbaar ziet de overheid wel de voordelen van biologische landbouw maar durft zij bij de promotie ervan
niemand tegen de schenen te schoppen waardoor een nietszeggende en weinig overtuigende campagne wordt gevoerd, zoals “Biologisch, eigenlijk heel logisch”.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in