Rabobank met memosticker op Het Parool
Rabobank is de eerste klant van Het Parool voor de zogenaamde memosticker op de krant. Afgelopen zaterdag sierde de sticker de voorpagina…
Rabobank noemt het een ‘unieke nieuwe vorm van adverteren op de voorpagina van Het Parool’. Dat zegt Sigrid Pronk van Rabobank Amsterdam en Omstreken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens commercieel directeur Jan van der Marel van Het Parool biedt de memosticker enorme mogelijkheden. ‘De memosticker is zeer opvallend, is makkelijk te verwijderen en kan ergens anders weer opgeplakt worden, bijvoorbeeld in de agenda of op de koelkast. Een uitstekend middel voor een krachtige call to action.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe memosticker is volgens Van der Marel bijvoorbeeld bruikbaar als kortingsbon, als doorverwijzing naar een advertentie elders in de krant, voor promotie van een website of telefoonnummer, of als toegangskaartje.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid