Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank met memosticker op Het Parool

Rabobank is de eerste klant van Het Parool voor de zogenaamde memosticker op de krant. Afgelopen zaterdag sierde de sticker de voorpagina…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rabobank noemt het een ‘unieke nieuwe vorm van adverteren op de voorpagina van Het Parool’. Dat zegt Sigrid Pronk van Rabobank Amsterdam en Omstreken.

related partner content for mobile comes here

Volgens commercieel directeur Jan van der Marel van Het Parool biedt de memosticker enorme mogelijkheden. ‘De memosticker is zeer opvallend, is makkelijk te verwijderen en kan ergens anders weer opgeplakt worden, bijvoorbeeld in de agenda of op de koelkast. Een uitstekend middel voor een krachtige call to action.’

De memosticker is volgens Van der Marel bijvoorbeeld bruikbaar als kortingsbon, als doorverwijzing naar een advertentie elders in de krant, voor promotie van een website of telefoonnummer, of als toegangskaartje.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in