Experian met 'De klant van de toekomst'
Experian houdt op 21 september in samenwerking met Pleon het Customer Value Event 2005.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de Amsterdamse Beurs van Berlage zullen bedrijven in en rondom de marketingbranche hun licht laten schijnen over de klant van de toekomst en hoe deze succesvol benaderd kan worden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vakgenoten op het gebied van marketing, crm, dm, communicatie, telecom en internet willen tijdens het event inzichtelijk maken hoe de klant van morgen succesvol getraceerd en benaderd kan worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGedurende de dag zullen verschillende sprekers in gaan op het thema 'de klant van de toekomst'. Voor meer informatie, zie de site.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid