Overslaan en naar de inhoud gaan

Voetballer Gregory van der Wiel begint bureau voor ‘personal branding’

Onder de naam Bare Knuckle gaat het bureau de visuele merkidentiteit vormgeven van onder andere sporters, artiesten en ondernemers.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Als voetballer brak Van der Wiel door bij Ajax en na periodes bij Paris Saint Germain en Fenerbahçe kwam hij terecht bij het Canadese Toronto FC. Zijn sportieve carrière mag dan in een neergaande lijn zitten, als ondernemer timmert de profvoetballer stevig aan de weg. Zo was Van der Wiel een van de investeerders in Balr., het populaire kledingmerk van ex-international Demy de Zeeuw. Onlangs wist hij zijn aanzienlijk minderheidsbelang met flinke winst te verkopen en met de opbrengst worden nieuwe initiatieven gefinancierd. Een deel van de opbrengst stak hij in zijn investeringsmaatschappij Block Party, dat belangen heeft in onder andere de Delfste hyperloop start-up Hardt, personalisatie platform Unless en influencerplatform Voicey.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in