Verzeker ook je handtas bij nieuwe vrouwenverzekeraar Onna Onna
Vanmiddag is op het circuitpark Zandvoort de lancering van een nieuwe verzekeringsdienst puur gericht op vrouwen: Onna Onna. Onna-Onna (het Japanse woord voor 'vrouwen') presenteert zichzelf op een Ben-achtige' manier met een persoonlijke, down-to-earth stijl, als een "vriendin die haar mannetje staat" zoals ze het zelf noemen.
Als eerste op de markt is de Onna-Onna autoschadeverzekering. (Vandaar ook de lanceringslocatie gok ik). Hierna volgen diverse schadeverzekeringen (inboedel, opstal) en de Onna-Onna zorgverzekering.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe autoverzekering biedt wel pechhulp, geen opzegtermijn, geen eigen risico, vrije garagekeuze, snelle betaling - binnen vijf dagen -, driejarige nieuwwaardedekking en niet te vergeten, een handtasdekking die ook geldt voor de inhoud!
Het initiatief komt van zes mensen met een achtergrond in marketing, reclame en verzekeringen. Onder hen zijn Lex Orie (VODW), Peter de Boer (Saatchi & Saatchi) en Jorissa Neutelings (voorheen Ohra/Nationaal Spaarfonds). Onna-onna zet zich af tegen traditionele verzekeraars, die onvoldoende zouden redeneren vanuit de behoeften van de vrouwelijke klant.
Na mobieltjes voor vrouwen, bier voor vrouwen en een doelgroep reclame bureau, nu ook dus een vrouwenverzekering. Hoewel ik aangesproken word door de stijl en uitstraling van Onna-Onna heb ik nog niet direct de neiging om over te stappen. Gaan de dames hier en masse over stappen om die Prada-tas met inhoud te verzekeren? Ik ben erg benieuwd naar zowel de mannelijke als vrouwelijke reacties. Zeker is dat er ruimte en beweging zit in de verzekeringsmarkt met initiatieven als AllSecur en Ditzo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid