Verbazing over kijktijdcijfers CPB
Spot distantieert zich namens de tv-exploitanten van de berichtgeving in de Volkskrant over de afgenomen kijktijd. Uit het CKO - het enige…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In het Volkskrant-artikel werd gesuggereerd dat Nederlanders de afgelopen vijf jaar minder televisie zijn gaan kijken. “Keek men in 1995 nog gemiddeld 12,4 uur per week, vorig jaar was dat teruggelopen naar wekelijks 12,1 uur,” zo zou het Sociaal en Cultureel Planbureau onderzocht hebben. De gemiddelde kijktijd is in de periode 1995-2000 juist toegenomen van 155 minuten tot 166 minuten per dag. In de Volkskrant wordt ook gesuggereerd dat de teruggang met name is terug te vinden in de leeftijdsgroep 25-55 jaar. Ook in deze leeftijdsgroepen nam de kijktijd juist toe.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid