Overslaan en naar de inhoud gaan

Van den Ende & Deitmers investeert in Unruly Media

Van den Ende & Deitmers investeert samen met Amadeus Capital en BGF uit Engeland 25 miljoen dollar in het Britse Unruly Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ieder van de drie investeerders verwerft een minderheidsbelang. Media is distributeur van commerciële video’s binnen social networks en uitgeverssites.

related partner content for mobile comes here

Van den Ende & Deitmers gelooft sterk in de groeikansen en perspectieven voor online video en wil een actievere rol te spelen op dit terrein, zoals met eerdere investeringen in Smartclip en Quadia. Sinds de oprichting in 2006 focust het investeringsfonds zich onder andere op creatieve en technologische bedrijven die zowel content creëren, aggregeren als distribueren. Sociale video-commercials zijn een nieuwe vorm van content. Unruly heeft een social videocampagnes gelanceerd voor internationale merken, zoals ‘Roller Babies’ voor Evian en T-Mobile’s Life's for Sharing’ en ’Royal Wedding’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in