Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever introduceert Robijn met Zwitsal geur

Unilever combineert Robijnwasmiddel met de geur van Zwitsal, op veler verzoek van fans via social media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever presenteert een nieuwe Robijn wasmiddellijn met de geur van de babyproducten van Zwitsal. Hiermee combineert het concern voor het eerst twee merken uit verschillende categoriën.

related partner content for mobile comes here

Met de wasmiddellijn met Zwitsalgeur zegt Unilever tegemoet te komen aan de wens van fans, die via social media om een combinatie van beide merken vragen. 

Florens Tegelaar, Marketing Director Home Care: &;Als merk proberen we altijd naar onze fans te luisteren. We hebben ruim 125.000 Facebook fans en dat zijn belangrijke ambassadeurs voor Robijn. Veel consumenten plaatsten vorig jaar spontane verzoeken via social media, om een Robijn wasmiddel of wasverzachter met de geur van Zwitsal te combineren. Dit jaar vroegen wij de fans naar hun favoriete geur, hier werd massaal op gereageerd met de geur van Zwitsal. We hopen natuurlijk dat ze heel blij zijn met deze nieuwe lijn.&

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in